PROMOSYON

Başkan Çerçioğlu Vatandaşları Açık Hava Sineması Etkinlikleri ile Buluşturmaya Devam Ediyor

SON DAKİKA 27.06.2026 - 14:52, Güncelleme: 27.06.2026 - 14:52 98 kez okundu.
 

Başkan Çerçioğlu Vatandaşları Açık Hava Sineması Etkinlikleri ile Buluşturmaya Devam Ediyor

Çerçioğlu, kentin dört bir yanında vatandaşları kültür ve sanat etkinlikleri ile buluşturmaya devam ediyor. Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından her gün farklı ilçelerde gerçekleştirilen Açık Hava Sineması etkinlikleri, vatandaşlardan yoğun ilgi görüyor. Etkinlikler kapsamında Nazilli Atatürk Parkı’nda düzenlenen sinema gösteriminde Türk sinemasının sevilen yapımlarından “Aile Arasında” filmi Nazillililer ile buluştu. Atatürk Parkı’nın doğal atmosferinde gerçekleştirilen etkinlikte vatandaşlar, yaz akşamının keyfini açık havada sinema izleyerek çıkardı. Her yaştan vatandaşın yoğun katılım gösterdiği etkinlikte aileler ve çocuklar unutulmaz bir akşam yaşadı. Gösterim öncesinde vatandaşlara çeşitli ikramlarda bulunulurken, etkinlik alanında renkli görüntüler oluştu. Birlikte film izlemenin mutluluğunu yaşayan Nazillililer, kültür ve sanat etkinliklerinden duydukları memnuniyeti dile getirerek Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'na teşekkür etti.   Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Çerçioğlu, kentin dört bir yanında vatandaşları kültür ve sanat etkinlikleri ile buluşturmaya devam ediyor.

Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından her gün farklı ilçelerde gerçekleştirilen Açık Hava Sineması etkinlikleri, vatandaşlardan yoğun ilgi görüyor. Etkinlikler kapsamında Nazilli Atatürk Parkı’nda düzenlenen sinema gösteriminde Türk sinemasının sevilen yapımlarından “Aile Arasında” filmi Nazillililer ile buluştu.

Atatürk Parkı’nın doğal atmosferinde gerçekleştirilen etkinlikte vatandaşlar, yaz akşamının keyfini açık havada sinema izleyerek çıkardı. Her yaştan vatandaşın yoğun katılım gösterdiği etkinlikte aileler ve çocuklar unutulmaz bir akşam yaşadı.

Gösterim öncesinde vatandaşlara çeşitli ikramlarda bulunulurken, etkinlik alanında renkli görüntüler oluştu. Birlikte film izlemenin mutluluğunu yaşayan Nazillililer, kültür ve sanat etkinliklerinden duydukları memnuniyeti dile getirerek Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'na teşekkür etti.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve mutajans.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.