Ormanlık alana giren 10 kişiye para cezası uygulandı
Ormanlık alana giren 10 kişiye para cezası uygulandı
Mersin'in Mut ilçesinde, orman yangınlarına karşı alınan tedbirler kapsamında ormanlık alana girdikleri belirlenen 10 kişiye idari para cezası uygulandı.
Mersin'in Mut ilçesinde, orman yangınlarına karşı alınan tedbirler kapsamında ormanlık alana girdikleri belirlenen 10 kişiye idari para cezası uygulandı.
Ormanlık alana giren 10 kişiye para cezası uygulandı
MERSİN (MA) – Mersin'in Mut ilçesinde orman yangınlarına karşı alınan tedbirler kapsamında yapılan denetimlerde, ormanlık alana giriş yasağını ihlal eden 10 kişiye idari para cezası uygulandı.
Edinilen bilgiye göre, Mut ilçesine bağlı Palantepe Mahallesi Çiçekçi Koyağı mevkisinde 22 Haziran 2026 tarihinde gerçekleştirilen kontrollerde, 10 kişinin yasak olmasına rağmen ormanlık alana giriş yaptığı tespit edildi.
Görevliler tarafından yapılan incelemede şahısların, Mersin Valiliğinin orman yangınlarının önlenmesine yönelik yayımladığı 2026/2 Sayılı Genel Emir hükümlerine aykırı davrandıkları belirlendi. Bunun üzerine 10 kişi hakkında idari para cezası (İPC) uygulandı.
Yetkililer, yaz aylarında artan sıcaklıklar ve yangın riskine dikkat çekerek vatandaşların ormanlık alanlara giriş yasağı başta olmak üzere alınan tedbirlere hassasiyetle uymalarını istedi.
Mersin HABERİ
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
